Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek karınin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı izahatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en elleme bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mebdearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında selen karınerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını uydurmak karınin bedel çıkarmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve nispet çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok konue yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en güçlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefa ve araştırma karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video pay etmek, içeriğinizi elan ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, mukannen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en makro sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile sargılantı sağlamak karınin harika bir vaziyet. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı karınerik türlerine sahip olsa da bütünü enikonu video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne neşretmek istediğinizi her mevsim kaynak önünde bulundurun ve buna gereğince organize binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde istismar etmek karınin dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan ziyade faal kullanıcıya sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama sosyal medyada evetğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf dimdik karınermiş kısaca düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz nişane kitlenizin fakatç ve nispet düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları üzere karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, arama sonuçlarında elan etkili sıralarda ve elan sık görülür, içeriğinize trafik enseışı sağlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web içeriğinizde elleme çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan ziyade sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu elan elleme hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan etkili neticelar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi bağlanaklar örtmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir bağlanakya mevrut her tıklama karınin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (elan ziyade tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
yazarı:
Bir cevap yazın